روز نوشته های یک عاشق

همه آنچه که رخ می دهد ... و به یکباره می فهمی دلت دیگر دست تو نیست

روز نوشته های یک عاشق

همه آنچه که رخ می دهد ... و به یکباره می فهمی دلت دیگر دست تو نیست

عشق در 24 سالگی

ستاره (*)همیشه می گفت « 24 سالگی سن مهمیه.حس می کنم توی این سن برای آدم اتفاق مهمی می افتد و ...»

راست می گفت.منم حس می کردم اگر قرار باشه برای آدم اتفاقی بیفته که مسیر زندگی اش رو تغییر بده، حتما تا قبل از 24 سالگی محقق می شه. و اگر نیفته ... اونوقت یا هرگز نمی افته یا هر زمانی که رخ بده، آدم حس می کنه که دیر شده...

ستاره راست می گفت.خودش هم عجیب به این موضوع ایمان داشت. شاید برای همین بود که وقتی 25 ساله شد، غمگین هم شد. مطمئن بود که باید یه اتفاقی می افتاده که نیفتاده بود...

***

وقتی دلم رو باختم، تازه 24 ساله شده بودم.وقتی باهات آشنا شدم، وقتی خانواده ام فهمیدند که عاشق شده ام ، هنوز 24 ساله بودم.

وقتی فهمیدم هدیه گرفتن از هیچ کس به اندازه هدیه گرفتن از تو ،دیدن نظر و سلیقه تو و غافلگیری توسط تو اهمیت ندارد روزهای آخر 24 سالگی را می گذراندم.

همه این ها به کنار، وقتی اولین بار از ازدواج حرف زدی، یا وقتی بار دوم در مورد ریز ترین مسایل قبل از ازدواج هم حرف زدیم باز هم 24 ساله بودم.

می دانی ... حق کاملا با ستاره بود. 24 سالگی سن مهمیه. اون قدر که واقعا دلم می خواست مهمترین اتفاقات زندگی ام توی این سن بیفته...


زیر نوشت:

هفته پیش این موقع، شنیدنی ها شنیده بودم و گفتنی ها را نیز گفته... امروز 6 روز از 25 سالگی ام می گذرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیشی! پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

واقعا؟ینی ما الان هرکار کردیم،کردیم دیگه.بعدن نمیشه عوض شد.ایول من نمیدونستم خوب شد گفتی

نه عزیزم. ما این طوری فک می کردیم. فقط به حس خودت ربط داره . شاید برای هرکسی یه عدد متفاوت و در عین حال خاص وجود داشته باشه

ترنم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://mojarad.persianblog.ir

برای منهم در دوران جوانی ۲۴ سالگی سال مهمی بود ولی راستش الان بعد از ۱۰ سال یادم نمیاید چه غلطی کردم اون سال... ولی می دانم اتفاقی که منتظرش بودم نیفتاد

واقعیت اینه که منم اون اتفاقی که منتظرش بودم 100 درصد برام محقق نشد. اما الان عادت کرده ام به چیزهای کوچک هم دل خوش کنم.
می نویسم که یادم بماند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد