روز نوشته های یک عاشق

همه آنچه که رخ می دهد ... و به یکباره می فهمی دلت دیگر دست تو نیست

روز نوشته های یک عاشق

همه آنچه که رخ می دهد ... و به یکباره می فهمی دلت دیگر دست تو نیست

حواست نیست

چه قد این لحظه هایی که حواست نیست؛ نفس گیره

همین جور پیش بری ، یه روز، همه چیمون ... به باد میره

حواست نیست به رویای که از هم داره میپاشه

بذار این زندگی یه روز، شبیه زندگی باشه

یکم جاتو عوض کن؛ که شاید، بهتر منو دیدی...

خودتو جای من فرض کن ، شاید؛ حالمو فهمیدی...

بذار محدود بشم با تو ، به چیزایی که دوست دارم

من از هرچیزی غیر از تو به حدّ مرگ بیزارم...

بذار این زندگی با تو، از این حال و هوا دور شه

دلم خوش باشه که زنده ام، دلم یه ذره مغرور شه..

شبا از ترس تنهایی، به دلتنگی گرفتارم

روزا هم غرق تشویشم. عجب روز و شبی دارم

دارم از زندگی میگم، نه یه سال و نه یه هفته

می ترسم روزی برگردی که هستیمون هدر رفته..


زندگی من

آلبوم زندگی من- بابک جهانبخش

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://cinematography.blogsky.com/

شرح حال باحال بود.. حسش کردم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد