روز نوشته های یک عاشق

همه آنچه که رخ می دهد ... و به یکباره می فهمی دلت دیگر دست تو نیست

روز نوشته های یک عاشق

همه آنچه که رخ می دهد ... و به یکباره می فهمی دلت دیگر دست تو نیست

اشک ها

- چت شده دختر؟ 

- نمی دونم.

این سوالیه که الان نزدیک یک ساعته به طور مداوم دارم از خودم می پرسم و جوابش هنوز " نمی دونم" ه. 

به زور جلوی خودم را گرفتم که گریه نکنم، چون در غیر این صورت باید برای بقیه توضیح بدم چرا دارم گریه می کنم و این کاری نیست که من بتونم انجامش بدم.

همین الان ازم پرسیدی که آیا ازت دلخورم؟ و من هم بغضم رو به سختی قورت دادم و جوابی رو دادم که همه زن ها در این موقع می دهند، می دونستم که تبعات این جمله می تونه آزار دهنده باشه اما گفتم و حالا... توی چشمام قطره ریختم تا کسی نفهمه چرا چشمام این موقع شب قرمز شده!


مثل خودکشی کردن می مونه وقتی به جای گفتن " آره" . بغض میکنم و می گم:"نه عزیزم. مهم نیست. خوب بخوابی." و تو دلم فریاد می زنم : نرو. نخواب. من الان بهت احتیاج دارم. اما تو نمی شنوی...دوباره می گی: " دقیقا معلومه که دلخوری. تا نگی چی شده من خوابم نمی بره." خیلی خوبه که فهمیدی دارم تعارف می کنم اما هنوز حرف خواب می زنی... جواب می شنوی:"حالم خوب نیست. قبل از اینکه بخوام جواب بدم اشکام سرازیر می شه . پس ولش کن." اس ام اس رو که ارسال می کنم دوباره در دلم فریاد می زنم: حالم خوب نیست. این رو بفهم...اما تو این رو نمی دونی.به جاش می گی : نمی خوام به جای آرامش دادن به تو، ناراحتت کنم. بعدا در موردش صحبت می کنیم. شب خوش.

...

من دوباره برات پیغام فرستادم :"بهتره اصلا فراموشش کنی" و می ترسم تو واقعا فراموش کنی... چرا اینا رو بهت گفتم؟ می خواستم توجهت جلب بشه.اما می دونم تو هم به خاطر جنسیت متفاوتت، مثل بقیه، فقط آنچه را که می بینی و میشنوی باور می کنی.

الان تو خوابیدی و من آروم آروم گریه می کنم.شک دارم اگر فردا هم ازم بپرسی ، بتونم درست و حسابی جواب بدم که چی شده بود. من امشب به آغوشت احتیاج داشتم که حرف بزنم. 

کاش به جای خوندن اس ام اس ها؛ فریاد هام رو می شنیدی...

نظرات 1 + ارسال نظر
زاغچه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

از عشق نوشتیم، کسی نفهمید. دل به تنهایی و گریه شبانه سپردیم، نفهمیدی...
آه امشب چقدر آغوشم خالی ست. گرمای دستانت را از من دریغ نکن...

فقط دریغ نکن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد